رشد مو
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 

ممکن است از خود بپرسید که آیا کاری می توانید انجام دهید تا موهای شما سریعتر رشد کند. آیا هیچ محصولی کمک می کند؟ آیا تغییرات غذایی می توانند سرعت رشد را افزایش دهند؟ و در مورد داروها یا روش های درمانی چطور؟

 

در این مقاله ، ما به شما پاسخ خواهیم داد. ما همچنین در مورد آنچه می تواند روی رشد مو تأثیر بگذارد و گامهایی که می توانید برای بهبود رشد موهایتان بردارید ، از نزدیک بررسی خواهیم کرد.

 

چگونه مو رشد می کند؟

در اینجا یک واقعیت جالب وجود دارد: شما طبق آکادمی پوست آمریکا (AAD) با تمام فولیکول های مویی که تاکنون داشته اید متولد شده اید - حدود 5 میلیون نفر به طور دقیق.

 

از این تعداد ، حدود 100000 فولیکول در پوست سر شما وجود دارد. وقتی نوبت به ریزش مو می رسد ، AAD می گوید از دست دادن روزانه حدود 50 تا 100 تار مو کاملاً طبیعی است.

 

مو از ریشه در پایین فولیکول زیر پوست شما رشد می کند. خون موجود در پوست سر شما به فولیکول می رود و اکسیژن و مواد مغذی ریشه مو را تأمین می کند که به رشد مو کمک می کند.

 

وقتی موهایتان رشد می کند ، از طریق پوست فشار داده می شود و از کنار غده چربی عبور می کند. طبق AAD ، این روغن از این غده است که موهای شما را براق و نرم می کند.

 

 

چه چیزی می تواند به رشد موهای شما کمک کند؟

در حالی که ژنتیک در حفظ رشد سالم مو نقش دارد ، چندین عامل دیگر نیز نقش دارند.

 

اگرچه هیچ معجون جادویی یا درمانی وجود ندارد که منجر به رشد فوری شود ، اما مراحلی وجود دارد که می توانید برای رشد موهای خود انجام دهید.




:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: